Alla hjärtans dag

Datum: 2010-02-14 / Tid: 13:41:02
Nu är det redan 14:e februari och alla hjärtans dag. Vi har även varit här i 4 månader nu. Tiden går framåt.
Dom andra i huset for iväg och tränade nu men jag är fortfarande lite konstig i magen så jag stanna hemma. Är i en ensamhets period nu så jag tycker det är skönt att vara ensammen.

Har inte så mycket att komma med just nu så jag skriver mer lite senare.



Jag fick en jättefin mössa på posten av Vicky. Hade önskat mej en sån i julklapp men då var dom slut. Men som tur va hade det kommit i nya nu. Tack love.

Av mamma fick jag det söta kortet och två hjärtformade choklad. Mummsigt. Tack Maami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0