Dom är tillbaka!!

Datum: 2010-02-01 / Tid: 20:23:29
Låg och läste och råkade titta på en "fläck" på väggen som inte riktigt såg ut att ha kontakt med väggen. Såklart var det en spindel som hängde i sin äckliga tråd. Jag fick panik och dundrade ut ur rummet med min redan hemska huvudvärk som då blev ännu hemskare. Mikka min räddare suckade en gång och tog bort den. När den var mos på ett papper kunde jag slappna av. Innan jag la mej i sängen igen var jag tvungen att kolla alla hörn, men hur hög är oddsen att man märker två stycken i rummet samtidigt?
Den oddsen var hög idag. Sista hörnet, ovanför min huvudändå i sängen hänger den en till  (snart död) jävel. Dundrade ut ännu en gång med mitt dundrande huvud och Mikka fick komma på sin vita häst ännu en gång. När stackarn lutade sig över sängen för att mosa den fick hon som ett skott i ryggen. Allt är spindels fel. Döda är dom, men eftersom dom var i samma storlek så har dom säkert gjort barn nånstans i mitt rum och snart kryllar det väl av små monsterbebisar i mina kläder eller nåt.

High 5 till spindel honor som äter hanen efter bebisgörandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0