:)

Datum: 2010-02-24 / Tid: 12:30:37
Nu håller Louise och Emma på att göra pannkaks smeten till tårtan. Ska bli mummsigt.

Igår när jag hade jobbat klart och kom upp till skåpet så ringde telefonen jag skyndade mej att svara och då var det nån som prata engelska som sa I love you I love hela tiden. Väldigt skumt. Jag la på efter ett tag men människan fortsatte att ringa men jag tröck bara bort honom hela tiden. han ringde säkert 20 gånger innan han började ringa till Louises telefon. Vi har ju nästan samma det skiljer bara en siffra på slutet så man kan ju undra hur den människan har fått tag på våra nummer. +989359422356. Konstigt nummer.

Imorn bitti klockan 6.00 ska vi träffa Marek och Miro för att fajtas i hockey. Slovakien möter Sverige så det kan nog gå rätt till. Måtte Sverige vinna. Det kommer jag leva så länge på.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0