Fettisdagen

Datum: 2010-02-16 / Tid: 23:45:56
Jag fick veta igår att det var fettisdagen idag. Hemma håller jag koll på sånt när det finns themlor överallt. Men här fanns det inte såna grejjer.
Tjejerna har gjort egna semlor men det var uteslutet för min del. Får se om jag kan göra mej en imorn. Just nu är jag så hungrig så jag skulle kunna äta upp alla människor i detta hus. Håll ena ögat uppe inatt, man vet aldrig vart hungern driver mej. hehe. Mikka ligger risigast till, hon är närmast. Jag kanske tar en förätt genom att tugga mej genom väggen.
Längtar till imorn då jag förhoppningsvis får behålla lite av de som trillar ner i magen.

Jag såg på nya Beck filmen förut, I stormens öga, och blev så besviken. Jag tror dom skulle ja slutat med Beck när nummer 24 var klar. Denhär var faktiskt under all kritik tycker jag. Martin var inte med nästan nånting, han hade nog den minsta rollen tror jag, grannen var bara med en kort sväng, gunvald såg bara gammal och trött ut och sa eller gjorde inge rått på hela filmen. Tråkigt.

God bedring till mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0