Fredagen över

Datum: 2010-02-20 / Tid: 00:32:52
Laxen blev lyckad. Mummsigt var de.
Låg och kollade på OS efter maten. Inte dumt alls. Sen förvånade jag mej själv. Kan inte riktigt fatta det men marie rörde mina fötter! Jag som har värre fotfobi än spindel fobi vägrar röra eller ens titta på fötter och ingen får ens komma i närheten av att röra mina. Men idag hände det verkligen. Efter mycket tvekande när marie rörde mina fötter så kunde jag slappna av. Det var inte så farligt faktiskt. Men jag överträffade verkligen mig själv när marie frågade om hon fick knäcka mina tår. Jag trodde först hon hade misst förståndet. Men efter några sekunders tänkade så lät jag henne göra det. Tå efter tå och jag lever fortfarande. Det går framåt. Marie har något extra. Hon är och förblir den enda som får ha en relation med mina fötter.

Nu ska jag läsa lite snabba cash innan jag sover. Jag bytte sängkläder idag och det är så skönt när man varit sjuk och legat mycket.

Snakkes imorn. Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0