gamla låtar och gamla minnen

Datum: 2010-02-14 / Tid: 01:25:36
Jag har laddat hem lite ace of base album och deras låtar är ju så sköna. Jag är så glad att jag såg dom på gatufesten i sommras för jag lyssnade så mycket på dem när jag var liten. Dom är bra och kommer alltid vara lika bra i min öron.

Magontet vill inte släppa så jag ligger i sängen och tråkar medan resten av tjejerna dricker vin på nedervåningen.
Jag har legat och funderat vad jag skulle kunna tänkas vilja jobba med. Kommer fram till noll. Jag blir så fort uttråkad av mina jobb. Det är kul i början men sen blir det bara segt och tröttsamt att gå till jobbet. Jag vill göra nånting som intresserar mej. Men vad?
Jag har liksom inga intressen man kan tjäna pengar på. Det skulle vara film isåfall då. Jag älskar allt som har med film att göra. Jag ser saker som andra inte tänker på, att dom har klippt lite dumt, småmissar dom inte brytt sig om att rätta till för ingen tänker på dom osv... men Jag gör det!
Jag kan namnen på hur många skådespelare som helst och kan så mycket onödig fakta som jag inte ens vet hur jag kan. Om jag ska handla film så har jag fått höra många gånger "den där ser inge bra ut" men jag bryr mej inte om framsidan eller vilken kritik den fått i tidningarna, jag kollar vilken som gjort filmen och vilka skådespelare som medverkar. Men visst kan en film vara dålig trots att det är bra skådespelare med...
Men Syrran håll med om att jag är grym på att hitta bra filmer!

När jag stog och och kikade på filmer inne på mediamarkt i sommras kommer det fram en kvinna till mej och frågar om jag kan rekomendera nån film. Snakka om att hon frågade rätt person. Jag plockade ut 5 filmer som enligt mej är grymma och berättade lite kort om handlingen. Hon berömde mej och köpte alla. Varsågod medimarkt.

Långt inlägg, sorry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0