Hello

Datum: 2010-02-08 / Tid: 23:51:06
Jobbdagen har gått riktigt fort, känns inte ens som jag varit på jobbet. Skönt. Stog och skar bukar första perioden, andra stog jag på sorteringen och tredje stog jag och körde in fiskar i bit cutten.

Kom hem till värsta överraskningen. Dukat bord med tända ljus och grejjer. Miro som fixat och donat tills vi kom hem. Snällt av honom. Så nu har vi just käkat gó sallad alá Miro. Inte dumt alls.

Fick ju en bok av mamma på posten för nån vecka sedan, den är jättebra så jag ska fortsätta läsa den nu innan jag sover.



Mumms!

Imorn ska jag lägga upp dom få bilderna jag tog i helgen.

Sovgott!

Kommentarer
Postat av: vicky

Jag vill öppna brevet!!! :P Jag har fått ett rosa brev av nån, vet inte varför jag skriver till dej, men jag ville bara säga det till nån ;)hehe Hoppas du har det bra!

Puss puss (L)

2010-02-09 @ 21:47:52
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0