Jag lever

Datum: 2010-02-03 / Tid: 22:01:31
Natten har varit jobbig, har mest suttit rätt-upp-och-ner på toastolen för att slippa smärtan. Har läst två tidningar flera gånger om och försökt pillra ut en sticka om jag har under foten, och har haft där i ca en och en halv vecka. Men den vill inte komma ut så jag får dras med den ett tag till.

Igår när tjejerna kom hem från spinningen hade dom köpt med sig tranbärsljus till mej. Jag blev så till mej att bli fri infektionen så jag klunkade en liter på mindre än 2 minuter. Sen mådde jag illa, riktigt illa och ångrade mej bittert.

Mitt försök att få bort det själv inatt var inte onödigt, trots att jag inte fick bort det och var tvungen att ringa lax och sjukanmäla mej, det var bara lite spår kvar av bakterierna så jag slapp pencillin och nu känns det helt bra. Fit för fight igen!

Idag har jag roat mej med att sett män som hatar kvinnor och "Jente som lekte med ilden :P". Första såg jag på bio men andra har jag inte sett. Tyckte den var superbra men första var ändå bättre.

Nu ska jag snart borsta tänderna och försöka sova. Sov inte många timmar inatt och är inte ett dugg trött nu så jag hoppas det inte slår till imorn på jobbet. Men det serveras pizza till lunch och vilken hårt arbetande, laxluktande worker kan inte hålla sig vaken till det :)

Hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0