Jävla klant

Datum: 2010-02-19 / Tid: 11:26:57
Ställde klockan på 6 imorse så jag skulle kunna snooza lite innan jag gick på jobbet. Vaknade sedan halv tio!!! Jag hörde Marie röra på sig och jag skrek i panik "Jag har försovit mej!!" Vilken stjärna man är. Antingen har jag stängt av klockan i sömnen eller så har jag bara tryckt bort snoozen i sömnen. Tjejerna trodde väl att jag skulle vara hemma idag eftersom jag har varit dålig. Det funkar inte att ringa till jobbet heller, det tutar bara snabbt 3 gånger sen kopplas det bort.
Det känns iaf tröstande det marie sa att det kanske var meningen för att jag kanske behövde en dag till hemma. Jag tröstar mej med det så länge så slipper jag all ångest. Skulle kännas så dumt oxå att stövla ner i fabriken efter klockan tio. "Morrn morrn, Jeg tok et lite søvn hvis det er greit
" nä det skulle kännas ännu mer fel tror jag.



Åhh vad jag saknar mina piercingar! känner mej så naken utan.



Härliga blåsor efter ripptången



lill isa sover på min mage



lill isa somna på badrumsmattan när jag stog i duschen :)



jag för snart 2 år sedan



haha, hedörn och danne snodde en skylt från domus parkeringen när vi var påväg hem från en fest. den promenaden hem är den galnaste jag gjort! trodde inte det var möjligt att skratta så mycket.



saknade angelica och mikka på hitrahallen i oktober



jag och min nya pojkvän :) visst e han fin da!



konstiga moln när vi var påväg hem från jobb en dag



:)

Igår fick jag även grejjer från sverige på posten. Fick ett grattis kort från släkten i gbg och ett brev och fortsättningen på boken Pepparkakshuset från mamma. Det blev jag glad för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0