Jordens undergång? :S

Datum: 2010-02-04 / Tid: 21:46:41
Jag håller just på att se på filmen 2012 som jag laddade ner förut idag. Var tvungen att ta en liten paus nu och vetilera lite.

Tycker det är sjukt otäckt med allt prat om att jorden ska gå under det året. Jag har hört för längesen om att Mayaindianernas kalender slutar 21 dec 2012 och att då Nibiru, eller planeten X som forskare kallar den, kommer ligga i linje med solen, jorden och alla andra planet. Det kommer skapa stora naturkatastrofer och dom få som kommer överleva kommer få börja om på nytt och leva stenålders liv.

Jag bli rädd.

Men nu när det närmar sig det året så förnekar NASA att den planeten finns. Kallar den för ett misstag :S. Kanske för att inte skapa panik, men varför har det då läckt ut att dom bygger massa skyddsbunkrar för utvalda personer?

Gaaah sånt här kan driva mej till vansinne. Jag vill inte dö när jag är 24. Om jag är rädd nu hur kommer jag inte vara början på december 2012 då?
Nog för att google är min bibel,  men jag måste verkligen sluta googla på sånt jag inte ska googla om.

Nu ska jag se fortsättningen av filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0