Nyårslöfe på G

Datum: 2010-02-15 / Tid: 18:29:56
Idag på jobbet när posten kom då var det ett paket till Meeej! Åh va roligt det är att få grejjer hemifrån.
Denna gång var paketet från pappa och jag förstod nästan vad det var så men jag väntade ändå tills jag kom hem med att öppna.
Det var jongleringsbollar!!
Mitt nyårslöfte är att jag ska lära mej jonglera, har letat i Fillan men det har inte funnits några bollar. När jag ändå ska lära mej så vill jag ha riktiga bollar.
Nu jobbar jag för fullt med att lära mej och det är superkul och går kanon bra. Jag står och skrattar högt för mej själv hela tiden, trots att bollarna flyger överallt genom rummet. Jag springer som en iller och efter dom :D

Imorse var det en pina att kliva upp, jag var så himla trött. Men det gick bra att jobba och tiden gick fort. Jag hade hoppats på övertid men ingen av oss fick nån. Om jag inte får nån övertid denhär veckan blir jag förbannad!

Nu har jag vilat lite från bollarna men nu ska jag sätta dom i luften igen.





Mina fina bollar. Tack så mycket pappa och johanna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0