Saker kan inte bara försvinna

Datum: 2010-02-01 / Tid: 17:56:56
Första februari började inte så bra. Mådde piss imorse, och mådde ännu mer piss under dagen. Hängig, var som en isbit samtidigt som jag svettades, snorade och ont i halsen. Nu ligger jag nerbädda under täcket och tänker ligga här tills imorn. Det var så jobbigt sista perioden för då rann snoret utan hejd, och det var inte så lätt att göra nånting åt. (Nu förstår jag verkligen Louise hur du hade det i onsdags på sorteringen)
Jag hoppas på stor bättring till imorn.

För en stund sedan satt och och skrev lite vykort och brev, jag köpte frimärken i Fillan i lördags så jag hade till alla utom ett, för jag hade ett extra i börsen.
Klistrade på alla men det sista som jag hade sen senast finns inte längre i plånboken. Jag såg det där i lördags när jag kom hem. Har inte rört plånkan sen dess men ändå finns det inte kvar. Jag har till och med rivit ut alla pengar, kvitton och kort men ikke. Less jag blir då. Jag får väl åka till affären imorn då enbart för att köpa ett frimärke.

Nu ska jag vila mina svidande ögon en stund. Hoppas det inte är nån ögoninflammation på G.

Hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0