Sång och presenter

Datum: 2010-02-24 / Tid: 11:05:06
Inatt har jag drömt konstiga drömmar. Drömde att jag och patrick (min äldsta lillebror) var påväg till bussen. Vi bodde då fortfarande i riibodarna så vi gick den bekanta vägen mot korsningen där bussen brukar stanna och patrick var inte gammal alls. Vi möter bussen halvvägs till korsningen och tycker det är jättekonstigt eftersom den brukade stå och vänta i korsningen. Hon såg as läskig ut bruden som körde bussen och var helt crazy och försökte köra över oss. Jag tog lillebror i handen och sprang för att rädda honom men det var inte lätt i mycket snö och en galen buss i hälarna. Usch.
Drömde även om min saknade mormor och det har jag inte gjort många gånger sedan hon gick bort. Jag vill tro att när jag drömmer om henne så kommer hon och tittar till mej en sväng.
~Alltid Älskad, Alltid Saknad~

Imorse vaknade jag av några grattis sms. Sen kom Mikka in och sjöng för mej och hade köpt presenter. Jag fick en body lotion, en dusch kräm i samma och en tratt. hehe

Krämerna hade jag luktat på och blivit helt frälst i förra veckan. Hade tänkt köpt den själv så det blev en stor överraskning när Mikka köpt den.
När vi bodde i förra huset så svor jag många gånger över att jag inte har nån tratt. När jag ska hälla över vätska till en flaska så spiller jag alltid hälften utanför, så det mindes Mikka så nu har jag min efterlängtade tratt. Tusen tusen takk gumman!

Lite senare blir det pannkaks tårta och sen jobb. Man borde få vara ledig på sin födelsedag tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0