Sorg i Vita Huset

Datum: 2010-02-20 / Tid: 13:31:03
Nu har Miro lämnat oss. Det känns inge roligt alls, känns rent ut sagt förjävligt. Alla vi tjejer tycker om honom jättemycket och det har varit så roligt att haft en kille i huset. Men han bara flyttat ett par kilometer bort så det är inte jordens undergång. Men felet är att han inte längre bor tillsammans med oss. Jag och Marie började grina när han kramade oss hejdå. Trodde inte jag var så kändlig men tydligen. Hur mycket ska kommer jag inte grina när jag flyttar hem igen och kanske aldrig mer kommer träffa slovakpolarna. Hemska tanke, bort bort.











En dust av Miro

Men han kommer ikväll på förfest för idag stänger dom bom stationen in till Hitra så nu åker alla gratis in till ön och ut från ön. Det är kanon!!
Det har anordnats fest på restaurangen/baren Naz Perwer som ligger ca en mil härifrån. Så det tänkte vi att vi skulle åka på. Då åker vi gratis genom bommen :)

Nu ska vi in till Fillan en sväng.

Ha de så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0