Suck...

Datum: 2010-02-02 / Tid: 20:58:20
Skallebanken är borta. Tummen upp för de.
Urinvägsinfektion kom istället. Tummen ner för de.

Är jag född med otur eller vad?
Måste ju ha gjort nånting fel men vad vet jag inte.

Nu dricks det citronvatten för fullt. Har bara några timmar på mej att bli av med skiten. Men jag har bara lyckats en gång tidigare och om man räknar hur många gånger jag har haft det så är oddsen små att jag får bort de själv.
Så typiskt när jag kämpat mej igenom dessa två dagar på jobbet när jag verkligen mått skit, och nu kommer jag kanske måsta vara hemma imorn om jag inte hinner få bort dethär. Funkar inte direkt att jobba när jag måste springa på toa hela tiden.

Önska mej lycka till!

Kommentarer
Postat av: Pappa

LYCKA TIll!! Kram // Pappa

2010-02-03 @ 00:04:12
Postat av: Anonym

Men ush din stackare!!

Jag har precis fått det med....dricker tranbärskoncentrat för fulla muggar, det hjälper lite!men de verkar inte vilja försvinna ändå...lider med dig!

KRAM!!!

2010-02-03 @ 18:24:17
URL: http://saur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0