Try sleeping with a broken heart

Datum: 2010-02-14 / Tid: 18:22:27
Alla hjärtans dag har för mej alltid varit speciell. Sen jag var 15 så har jag alltid haft en eller dejtat nån kille och jag tycker verkligen att man ska mysa lite extra på den dagen. Första gången nu som jag har varit ensammen den här dagen. Känns lite trist faktiskt. Men glad blev jag när det kom lite allahjärtansdag post på jobbet. Det gör verkligen min dag när det ligger ett brev till mej där. Det är så roligt att kunna skicka och få brev av mamma. Jag hade som henne, mycket brevvänner när jag var yngre och jag saknar att få ett handskrivet brev.

Nu ska jag blunda en stund, blev inte mycket sömn inatt när jag och marie låg och surrade till halv 4 imorse och jag vaknade klockan tio imorse.

Hoppas ni har och har haft en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0