Typiskt

Datum: 2010-02-13 / Tid: 09:10:20
Den här dagen som jag sett fram emot så länge blev inte riktigt som jag tänkt mej, tyvärr.
Jag hade ont i magen igår på jobbet och har vare uppe inatt med magont. Jag trodde det skulle ha blivit bättre tills idag men inte då. Har fortfarande ont så jag hade inte så mycket till val än att stanna hemma när tjejerna for for ungefär 10 minuter sedan. Eftersom det är närmare orkanger vi skulle, och det tar över en timma med bil, så är det inte direkt att man kan gå hem om det blir sämre. Vi har ju pratat om dethär så länge och jag har verkligen sett fram emot en utflykt igen (vi var ju på fiskuppfödningen senast) och få se lite annat än jobbet, Fillan och huset. Men men..
Jag hoppas iaf att tjejerna får en trevlig dag och att dom tar mycket bilder som jag får se när dom kommer hem igen.

Jag är inge trött nu så jag tänkte läsa en stund i min ensamhet :(.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0