14:e Januari

Datum: 2010-01-14 / Tid: 13:02:35
Idag var det precis på dagen tre månader sen vi kom ut på Hitra. Helt sjukt vad tiden går fort.
Tyckte även precis att det var måndag och nu är det torsdag. Ska bli så skönt helg. På lördag ska vi ha kalas här hemma. Marie fyller år på tisdag men vi kör tårtkalas på lördag. Det blir mysigt. Så i helgen blir det till att baka.
Har inte så mycket att komma med så jag slänger in lite bilder sen helgens fest istället.



Ja det var enda bilden jag kunde ladda upp den bara tänker på de andra. Jag får prova igen när jag kommer hem från jobbet. På bilden är iaf jag och Louise.

Vi hörs efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: Louise

Ooo, jag typ älskar den där bilden=)

Men såg nu att Juniors näsa också ville va med på ett hörn, hehehe.

2010-01-15 @ 00:43:17
Postat av: Elina

Ja jag älskar oxå den. Helt klockren!

2010-01-15 @ 01:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0