Drama drama drama

Datum: 2010-01-29 / Tid: 00:34:04
Idag har det varit mycket drama på jobbet. Vissa människor kan man ju bli helt knäpp på. Speciellt tomtejäveln som jag inte alls tål som fick min Mikka att bli lessen.
Nya tag imorn!

Åhh jag längtar så mycket till imorn då pappa och johanna kommer. Hoppas dagen går fort på jobbet bara. Men jag kommer vara på så bra humör så det lär gå bra. Våffel dag på jobbet imorn och det är inte helt fel heller. Trodde jag skulle ha blivit less på våffler efter 3,5 månad men ikke!

Nu blir det till att sova så jag orkar kliva upp imorn. Börjar halv 8 så det blir tidig morron.

Bloggar imorn när jag kommer hem. Då har jag förhoppningsvis visat runt  pappa och Johanna i tomteverkstaden.

Hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0