Skärelinjen

Datum: 2010-01-15 / Tid: 23:37:14
Nu har svenske jenterna i vita huset äntligen helg!
Idag har det gått superbra. Sista periden stog jag två timmar på Skärelinjen. Jag har stått där två gånger tidigare men bara ca en 20-30 minuter. Jag har alltid velat stått där men samtidigt inte för det går så snabbt och man måste vara bra med kniven. Men jag klarade det superbra och är så stolt över mej själv. Om du sett mej pappa hade du oxå varit stolt.
Linjeledare Mary som är våran favorit kom och en gång och kikade hur det gick, hon bara skrattade och sa att vi var så flink på detta (Louise stog mittemot mej och det var hennes första gång. Såå duktig). Så det var peppande feedback från mary. Nu fick jag lite mer självfortroende när det gäller den linjen. När jag såg att jag klarade av det. Greit!

Nu ska blir det snart fullt i vardagsrummet för jag, Mikka, Emma, Marie, Louise och Miro ska se Brokeback moutain och ha lite fredagsmys. Det blir bra.

slänger in ett inlägg lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0