Skönt seg dag

Datum: 2010-01-23 / Tid: 16:15:11
För en gångs skull har jag inte gjort nånting idag. Jag har legat i sängen och läst, varit på bunnpris och handlat lite smågrejjer. Sen har jag och Mikka sett filmen Jumper. Jätte bra film verkligen.
Skönt att bara sega.

Vi köpe korv och bröd på bunnis så ikväll ska vi grilla korv i våran kamin i köket. Myysigt.

Sen laddar jag såklart inför imorn när vi slänger oss i havet igen. Längtar efter adrenalin kicken jag fick senast.

Pappa ringde mej imorse och berättade att han och Johanna ska komma och hälsa på mej till helgen. Guud vad jag längtar. Ska bli så roligt att visa dom fabriken och hur vi bor. Enda kruxet är att jag jobbar kväll på fredag. Men jag ska försöka byta med någon för annars kan jag inte visa dom runt i fabriken eftersom det inte är någon produktion på helgerna. Men det löser sig nog hoppas jag.

Nu ska jag läsa lite till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0