Chill och grill kväll

Datum: 2010-07-28 / Tid: 18:27:22
Tänkte lägga upp lite bilder sen våran kväll i Lilla Bandsjön. Det var jätte mysigt.



Jocke, jag, syrran och vicky



Mikka och Frida



Några ut sällskapet



Påväg att bada



Grillning



Yummie!







Jenny



Volleyboll





Jag och Jocke. Synd bara att ljuset blev dom det blev.



Chrille och Jocksy

Det var lite bilder sen den kvällen. Skulle gärna ha flera såna innan sommaren är slut men så blir det ikke!
Känns på nåt vis som det inte varit någon sommar. Nu är det snart augusti. Hoppas dock den månaden går fort. Samma med september. Sen blir det nog hemgång!

Vicky, vi får lattja på till hösten istället, kan ha lika roligt som förra sommaren bara det att vi måste ta på oss lite mera kläder. Men nog ska vi kunna hitta på massa bus. Längtar.

på tal om vicky måste jag lägga upp bilder från våran mysiga lunch på invito inne i stan. Perfekt väder och temperatur och vad är inte bättre då än lunch på en uteservering.



Maaaat!
Ge Mej!





Synd att man ser ut som en röv på kort.



Vicky redo att hugga in på sin köttfärslimpa :)

Nu undar jag om Jocke har ramlat i havet utanför fabriken eller nåt för så här många kar tycker jag inte han borde haft att tvätta. Det var ju 3,5 timmar sen jag pratade med honom. Jag får väl sätta upp en efterlysning på anslagstavlan på bunnpris om han inte dyker upp :P

Kommentarer
Postat av: Vicky

DÅRE!! Vackra kort på mej hurru :P Jafasen, till hösten smäller det =) Ser gryyymt mkt fram emot det!!! <3

2010-07-30 @ 00:22:52
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0