Lördag kväll is da shit!

Datum: 2010-07-31 / Tid: 23:07:19
Gud va skönt att vara ledig imorgon. Vi har en riktigt slö kväll här i huset nu. Blev inte mycket till städning för när jag skulle dammsuga så sög den nästan inget så jag öppnar och kollar om påsen är full men allt skit var utanför påsen. Tydligen inte rätt storlek på den. Så det blev ingen damsugning idag, istället la jag mej på soffan och tvärsomnade. Jätteskönt.
Sen käkade vi lite middag och såg en film. Nu har jag spelat guitar hero och jocke akustisk. Vi har nämligen en liten deal. Innan vi åker härifrån ska jag kunna ha lärt mej ett trick med jongleringsbollarna och jocke ska ha lärt sig en låt på gitarren. Jag fick välja och han ska lära sig  Lookin out my backdoor med creedence. Det är bara att börja träna för oss båda.

Hade tänkt piffa upp detta tråkiga inlägg med lite bilder men nätet går så segt.
Vi delar internet med Litauerna som bor på samma gård och killen skrev på facebook för några timmar sen och frågade om jag laddade ner nånting. Tydligen gick det inte så snabbt hos honom heller :P

Nu ska jag joina jocke i vardagsrummet och se när han lirar guitar hero.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0