Övertid idag igen!

Datum: 2010-07-06 / Tid: 17:14:22
Idag blev det övertid i 2 timmar. Klirr i kassan. Dagen har varit rätt långsam med det har gått bra. Var relativt pigg imorse när klockan ringde 5.15. Drog mej till 5.39 innan jag började göra mej klar för jobb. Solen sken när vi cyklade iväg på jobbet, de 3 musketörerna. Emma fick en sommarlovs känsla när vi cyklade från gården i finvädret. Tänk va härligt om man hade haft sommarlov. Minns inte att det regnade nångång på sommar lovet när man var liten. Minns bara dom soliga och varma dagarna. Men det kanske är bra.

Jag har blivit utmanad av Frida och jag antar utmaningen!

Så här går det till:
- De som blir utmanade ska skriva sex sanningar om sig själva i sin blogg och samtidigt berätta om reglerna i spelet.
- När de genomfört utmaningen ska de välja sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.

SEX saker ni inte visste om mig.

1. Jag äcklas av fötter
2. Jag kan få mina ögon att skaka, darra, vibrera, vet inte riktigt hur jag förklarar det
3. Jag är väldigt faschinerad av krypskyttar
4. Jag har tävlat i jaktskytte och även varit på harjakt
5. Jag ska gifta mej med en navy seal marine soldat
6. Jag har ett "storkbett" i svanken




En liten konstig syn i lördags. En mås på pappas bil och en hjort under båten.





Lite zoom på första bilden.

Nä ska man ta och värma resterna från grillkvällen tro?
Låter som en bra idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0