Pressaaa!

Datum: 2010-07-21 / Tid: 13:24:01
Har legat och stekt i solen sen imorse nu och det är så grymt skönt.
För ett tag sen ringde min morbror och berätta han såg Hitra. Han och hans fru åker med hurtigrutten och när han ringde passerade dom Hitra. Kul. Men det var dåligt väder där så jag vet vad jag har att vänta om några dagar. Bäst att ta vara på solen medan jag kan.

Jag köpte högtalare till min iPod förra veckan och det är så grymt bra ljud i dom. När man drar upp full volym på iPoden måste man sänka på en gång för ljudet är så bra. Dom är såklart med ute på solstolen och för ett tag sen såg jag att man kan höja volymen på själva högtalaren oxå. Kanon bra köp. 349 kr på teknikmagasinet.

Nu ska jag ut igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0