Still alive!

Datum: 2010-07-21 / Tid: 02:54:53
Kanske är dags för en liten update här kanske. Såg att det var 1 vecka och 6 dagar sedan jag skrev nånting senast.
Jag har iaf en kanon semester hemma i sverige. Har hunnit med massa grejjer men samtidigt känns det som jag inte hunnit med nånting.
Jag har varit på Amelias dop så nu är jag Gudmor till världens goaste unge, gått på gatufesten, badat i Aspen, solat, hälsat på älskade Erica i ljusdal, haft chill och grill kväll i lilla bandsjön, varit med vicky, magasinerat mina grejjer och mycket mer.

Imorgon ska jag och mina bröder käka tacos på biteline och se efterlängtade eclipse. Det ser vi fram emot. Snart är det slut på semestern och det gillas inte. Känner inte alls för att åka tillbaka till nå Hitra. Saknar inte jobbet, folket, huset ingenting. Det enda jag saknar är mina 3 sambos och om det inte varit för dom så hade jag inte åkt tillbaka alls. Det känns som jag missat/missar så mycket när jag inte är hemma. Jag skulle inte klaga om det vore så att jag känade mycke, mycke pengar och hade ett fett bankkonto efter dom här månaderna. Men så är tyvärr inte fallet. Jag kan trösta mej med att det inte är många månader till som jag och mina kläder komma lukta lax.



Jorren när vi var i åre påväg hem till. Han råkade spilla sås över hela linnet som ni ser. Jag som alltid är snabb med kameran :)



Jag och en trött Amelia efter dopet <3



Kubb spel innan gatufesten.



Skönaste stilen



ett sätt att bära floppisar



Syrran <3



Christian var väskvakt åt jenny.

Nu säger brorsan att internet går så segt när jag laddar upp bilder och snäll som jag är slutar jag väl med det då.

Ska försöka blogga lite mer nu men är nästan inte vid datorn nåt nu när det är semester.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0