torsdag

Datum: 2010-07-22 / Tid: 16:07:27
Idag är det riktigt tråkväder här. Hade planerat att kliva upp tidigt och sola, men när jag pratade med en kompis igår kväll sa han att det skulle vara regnigt idag och såklart hade han rätt. Damn.
Men inte behöver dagen vara förstörd för det inte.
Jag och Maria gjorde fika, så det blev birsta en sväng med henne och söt Amelia.
Vi gick och kikade lite på barnkläder till Amelia innan vi satte oss på charm och surrade. Väldigt mysigt.

Imorgon ska pappa grejja med bilen min innan jag far till norge. Jag får sällskap denna gång av min kisse. Både pappa och johanna är så allergisk så ingen av dom kan ha kvar henne och jag vägrar ge bort henne till nån. Hon ska stanna med mej livet ut. Så är det bara. Inget snack om saken.

Nu tänkte jag ringa och surra lite med Emma och höra hur läget är med den bruden.


Kommentarer
Postat av: Jojjjjoh

Fin blogg :)



Anmäl dig gärna till Veckans blogg :)

2010-07-25 @ 00:16:07
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0