Birsta

Datum: 2010-06-01 / Tid: 15:10:03

Nu har jag just kommit hem till V efter en tur på birsta med Maria och Amelia. Vi har kikat i affärer och lunchat på charm. Mysigt mysigt. Efter birsta for vi upp till storberget för att hälsa på hästarna. Jag fick återse mannen i mitt liv. Tobbe Fame. Älskar verkligen den hästen och saknar att kunna rida honom. Men om jag får semester en vecka till så får det bli en ridtur. Inge snack om saken.
Grannen till marias föräldrar har haft två dräktiga russ ston på gården och en av dem fölade i natt/morse. Så himla söt fölet var. Gick runt på vingliga ben efter sin mamma. Gulligt.

Nu ska jag snart ut till söråker och äta middag hemma hos mamma. Får passa på att gratta henne på morsdag eftersom det var magsjuka där i söndags.

Nu ska jag surra lite med Vicky innan hon springer iväg på jobbet.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Knäppte du inga kort på fölet? :)

2010-06-01 @ 15:19:51
URL: http://onewaytorock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0