Funny videos

Datum: 2010-06-18 / Tid: 00:55:54
Ikväll har jag och Marie sett på massa roliga klipp på youtube. Verkligen allt finns där.
Men jag har en liten fundering när sommaren tänkte ta och komma. Det är ju mitten på juni nu och här har jag inte sett nån sommar. Idag har det blåst och regnat hela dagen. Jag vill ha sol och värme. Hoppas den kan komma snart så man kan grilla, chilla på marinan med en öl efter jobbet, bada, sola och såklart... FISKA.

Saknar killarna. Har nästan inte träffat dom nånting nu eftersom jag varit sjuk. Jorren har jag inte sett sen jag åkte med dem till sundsvall.

Nä nu ska jag ta och se lite film innan jag somnar.

 

Bjuder på en gammal Green day låt, Hitchin a ride


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0