Hoppas hoppas hoppas...

Datum: 2010-06-23 / Tid: 23:46:10
...på finväder till midsommar!
Idag har det varit fint väder, men lite småkyligt. Men det är nice att det inte spöregnar och blåser för en gång skull.

Imorgon ska Lillan steriliseras. Så nu fastar hon tills imorgon. Stackars har varit och kollat där matenskålen brukar stå och verkar helt förtvivlad att den inte är där. Har tittat på en och jamat. Blev inga kattungar efter henne. Lite tråkigt för det skulle varit roligt med lite kissbäbisar i huset nu i sommar.

Nu ska jag ta min dator och förflytta mej en våning upp till mitt rum. Ska se en film, antingen Law abiding citizen eller Butterfly on a wheel. Tror jag tar den senaste, har inte sett den och den verkar spännande.



Lilla Lillan

Kommentarer
Postat av: Fanny

Law abiding citizen är grymt bra :]

2010-06-28 @ 00:21:21
URL: http://fannysa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0