Idag är ingen vanlig dag...

Datum: 2010-06-02 / Tid: 13:59:11

...för det är min syster Jennys födelsedag! Grattis grattis!!!

Vi ska snart in till Birsta, syrran, jag och Vicky. Sen blir det att fira jenny hela dagen. Kul att vara hemma på hennes födelsedag. 

Igår såg vi skräckfilm igen, Hostel och Gothika. Bra filmer. Synd bara att Vicky somnade på sista.

Imorgon far vi till härliga Göteborg. Tror tåget skulle gå vid halv tolv eller nåt och vi anländer till gbg 8.40 fredag morgon. Jag pratade med mormors syster (som vi ska bo hos) förut och dom hade pratat mycket på radion om green day. De har nu spelat i holland och fått bra kritik. Sweet!
Det ska även bli fin väder på lördag :)

Nä nu blire birsta!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mycket! :) Jag hade en toppendag igår! :)

2010-06-03 @ 11:33:22
URL: http://onewaytorock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0