Lillan är min räddare!

Datum: 2010-06-20 / Tid: 00:58:21
För ett tag sen hördes det precis som nån gick i trappen, jag hade min rumsdörr öppen men det var alldeles svart i hallen så jag kunde inte se om nån var där. Ropade hallå två gånger och och blev lite smårädd tills jag kom på att det var katten Lillan som var inne i skrubben och gick på mina gula och blå ikea kassar. Tyckte då att det kanske var dags att låsa dörren eftersom det kan komma fulla folk hit när det är lördag natt och tro att det är fest. Gick ner och låste, gick upp och la mej i sängen, hörde en bil komma så jag klev upp och titta ut och ser några Litauer kliva ur. Ser ju inte framsidan huset men hörde att en av dom klev upp på bron och börjar rycka i dörren, sen tok banka och fortsätta rycka i handtaget som en tok. Jäkla tur jag låste dörren för om jag skulle släppt in dom lär jag inte fått ut dom i första taget. Väldigt precis jag låste dörren, typ 3 minuter precis :) Tack Lillan!

Nu ska jag åka och hämta hem Louise och sen fortsätta se nya Wallander filmen.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: erica

låter som du lever farligt därute:P

2010-06-20 @ 10:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0