Lördag

Datum: 2010-06-12 / Tid: 18:22:47

Igår lunchade jag med mamma inne i stan, det blev kina mat som det säkert var två år sedan jag åt. Jättegott var det. Tack Maami. Senare på kvällen var jag hemma hos jenny och tobbe som hade gemensamt födelsedagskalas. Det bjöds på supergod smörgås tårta som Tobbes pappa gjort. Tyvärr började jag må skumt och blev sämre under kvällen så jag pallade inte en utgång. Hade gärna velat men det får bli nästa gång jag kommer hem.

Idag har jag bara legat hela dagen. Hoppas på att det blir bättre tills imorgon när jag ska tillbaka till ön. Kommer bli jobbiga timmar annars.

Nu är vicky i duschen och när hon är färdig blir det middag hemma hos hennes familj. Min pappa och bror ska oxå dit och käka så det blir trevligt.

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0