Sova tidigt var de

Datum: 2010-06-21 / Tid: 23:33:39
Såg bara en liten bit på filmen innan jag bestämde mej för att sova. Somnade vid nio men vaknade halv elva av att jag var kissnödig. Bara för att jag klev upp då så kan jag inte somna igen. Typiskt.
Skulle gå mycket lättare om det var mörkt ute.
Imorgon när legekontoret öppna ska jag ringa dit på en gång och få en tid. Tänkte gå in på Nille då och se om dom har ett sån där man sätter för ögena när man sover. Kanske skulle underlätta.

Tänkte jag skulle slå igång filmen nu så kanske jag blir trött igen. Måste sluta dricka vatten men min mun är som en öken, antar att det oxå är pillrerna som spökar där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0