Tisdag

Datum: 2010-06-22 / Tid: 17:46:37
Nu har jag kommit hem från läkaren och idag var det en svensk ung kille från Umeå som börjat för några dagar sen. En trevlig kille men han fick skämmas lite när han gav mej en hundring för lite tillbaka. Märke det precis när jag gått ut därifrån så jag fick vända och säga till att jag ville ha en till hundring. Stackarn sa nog ursäkta 15 gånger. hehe.
Jag har iaf fått nytt pencillin och 2 burkar med smärtstillande som jag ska ta innan jag sover, har feberdrömmar och vaknar alldeles kallsvettig jämt så jag hoppas det hjälper.
Mår fortfarande illa och fick inte behålla middagen. Hoppas på bättring tills imorgon. Blev sjukskriven veckan ut för jag får inte anstränga mej nånting. Hatar att vara jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0