Tjollahopp!

Datum: 2010-06-25 / Tid: 20:11:04
Gokväll
Alldeles nyss knackade det på dörren, vi trodde att det var folket från sverige som kom, jag var först ner och öppnade dörren men det var inte folket från sverige utan en norsk kvinna. Hon berättade att hon växte upp i det här huset och imorgon ska dom ha släkträff och tydligen gå en runda med start nere vid marinan. Hon hade pratat med ägaren av huset om det gick bra att dom kom upp på gården och tittade på huset och ville bara berätta det för oss så vi inte skulle bli förvånade när det kommer 100(!) pers upp på gårdsplanen. Jag var så dum så jag frågade inte vilken tid, hoppas jag är hemma då för jag vill verkligen se 100 pers trycka ihop sig på våran gård. Om jag ser dom ska jag ta en bild genom fönstret då ni får se.

Annars har det inte hänt så mycket här. Emma och Louise for just iväg för att möta upp svenskarna för en tur nere i fabriken.
Vi kanske ska ner på marinan idag för det ska tydligen vara 140 pers där ikväll. Tydligen nå väldigt stora dyra båtar som åker runt, det går 1000 kr bara att starta dom och att köra en kvart kostar 5000, alltså riktigt flådiga båtar. Dom har en svart helikopter som följer dem från luften och ikväll lägger dom till vid marinan, det var så jag fattade Marie. Kan nog bli trevlig. Synd på det dåliga vädret bara.





Från mitt sovrums fönster



Matjesill tårtan...



...och jag

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh spännnande med så många människor :D



Ja hon har haft en väldig tur. Pappa sa att hon var piggare igår igen. Hon är upp och ner hela tiden nu. Men med den diagnosen så är det nog inte längt kvar :/

2010-06-26 @ 12:31:13
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Jojjo*

Grymt snygg blogg! Green day äger! :)

2010-06-28 @ 00:11:02
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: Jojjo*

Tack! Läget? :)

2010-06-28 @ 15:57:27
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0