Torsdag

Datum: 2010-06-24 / Tid: 12:53:21
Skulle lätt kunnat ha varit fredag för mej idag. Tycker veckan har gått så långsamt. Men det lär ju vara för att jag inte gjort så mycket.
Nu är Lillan steriliserad. Hon hade grejjer i livmodern så det är ett under att hon inte mått jätte dåligt. Det var nån mening att hon inte skulle bli mamma.
Just nu ligger hon nere i köket på en filt men har inte vaknat än. Lill gumman.







Hehe, hon ser lite rolig ut just nu med "kläder" på, men det är så hon inte ska slicka såret.

Idag är det molning igen, som vanligt då. Jag är så sugen att ta en sista minuten resa nånstans på semestern. Om jag hade haft 3 veckor ledigt skulle jag nog ha gjort det faktiskt. Kanske får bli en i augusti så man får komma iväg lite. Om nån vill åka med mej såklart.

Ha de så länge


Kommentarer
Postat av: Erica

Du kan väll åka en vecka med mig el två i september? tänkte ta en sista minuten då:)

2010-06-24 @ 13:23:40
Postat av: Elina

Ja det skulle inte vara dumt alls!! Kan ju få så sjukt billiga sista minuten resor :)

2010-06-24 @ 14:26:42
Postat av: Erica

jo precis, de vore ju skit skoj de:)

2010-06-24 @ 21:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0