18:e Mars

Datum: 2010-03-18 / Tid: 10:15:09
Idag är ingen vanlig dag för det är Louises födelsedag :D Grattis Grattis Grattis!!

Jag ska ju på jobbet och äta om ca 2 timmar så då får jag säga grattis till henne. Jag sov ju nämligen när dom gick på jobb imorse.

Nu har äntligen The boondock saints 2 kommit!! Den finns nu på min dator. Ska bli så spännande att se den. Första filmen är kult och den som inte sett den, skämms på er!
Det är kanon att dom efter elva gör en tvåa med samma skådisar.
Jag laddade hem den igår, kan inte bli bättre tänkte jag, eftersom det var St Patricks day och allt igår. Men det gick lite långsamt att ladda så den kom nog hem tidigt imorse tror jag. Dom är ju nämligen irländare i filmen, därav St Patty dagen. Men det går utmärkt att se den ikväll oxå.

Ja, som sagt ska jag till jobbet om ett par timmar. Sen får vi se vad jag kan tänkas hitta på.

Hörs lite senare



Bröderna för 11 år sedan



Bröderna 11 år senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0