Ahoj

Datum: 2010-03-04 / Tid: 16:03:33
Solen skiner och fåglarna kvittrar (måsarna skriker) och det är nollgradigt. Hur skönt som helst ute.
Jag hade tänkt åkt in till fillan och simmar idag igen men jag hoppar över det. Vi ska in imorn och simma så det får vara.
Jag ser fram emot denna helg jättemycket så det är så skönt med fredag imorn.
Emma och Louise far hem till Östersund imorn så jag och Mikka blir ensammen i helgen.
Imorn efter jobbet ska vi in och simma, sen handla MASSA gott till helgen. Innan vi åker hem ska vi köpa med oss pizza från det goda stället vi åt på i söndags. Gotti gott. Vi ska bara se film och äta gott hela helgen. Mysigt de ska bli.

Idag har de väl inte hänt så speciellt på jobbet. Jag har rippat, packar, stått på vakuum maskin, benkontroll och lite annat smått och gott. En helt okej dag. Fick god Lasagne till lunch och tisdagar och torsdagar är verkligen en höjdpunkt när vi på riktig mat till lunch/middag beroende på hur vi jobbar.
Annars är det dessa mackor.

Jaja hörs lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0