Back from da doktor!

Datum: 2010-03-30 / Tid: 09:43:55
Det gick faktiskt bra att kliva upp imorse. Jag slog på datorn det första jag gjorde och lyssnade på musik så jag vaknade till. Vad skulle jag göra utan min musik?

Det gick väl sådär hos doktorn. Har inte lika ont i axeln nu längre, men jag har tydligen ingen styrka kvar. Han jämförde och min friska axeln är det 10/10 styrka i, den dumma axeln är det 3/10. Yippe..
Jag får inte jobba förrän jag har full kraft. Jävla nedslag hela tiden. Men efter en spruta kortison och en go påsk och ge inte upp kram från doktorn kunde jag torka tårarna och gå ut i vårsolen.
När jag skulle betala för besöket tog läsaren inte mitt svenska kort så jag fick fara iväg på bankomaten och ta ut istället, sedan ställde jag mej på en taxi zon utanför legekontoret eftersom jag bara skulle in och betala. Men såklart stog det en ilsken norsk taxi chaffis och väntade på mej för jag hade tagit hans plats, ändå hade han parkerat bakom mej utan problem. Men kan jag lova att det var dagens. Jag kunde inte hålla mej för skratt för en arg norrman är bland det roligaste jag hört på länge. Han trodde säkert att jag höll på att börja grina av utskällningen, inte skratta så tårarna rann. Det var kul.

Känns inte som jag kommer vara i sverige snart. Har av nån konstig anledning lite ångest över det. Men det kommer bli så himla kul.

Skriver en sväng innan jag drar iväg.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0