Blä

Datum: 2010-03-29 / Tid: 17:56:25
Usch vad jag inte mår bra idag. Känner mej bakfull. Kanske är det eftersom jag mådde så pass bra idag. Eller så kan det vara för att jag la mej klockan 7 imorse och kroppen inte gillar det. Vad vet man.
Nu har jag iaf packat det mesta som jag ska ha med mej hem när vi far imorgon.

Gruvar mej för jag ska till la doktor imorgon klockan 8 på morron och få sprutor i axeln för tredje gången. Hur ska jag orka kliva upp! Känns som en tidig kväll är rätt utesluten. Måste ju åka hemifrån vid halv 8 om jag ska hinna in i tid. Vilket betyder att jag må kliva upp vid 7 då. Önska mej lycka till!

Mikka ska få sluta klockan halv 3 imorgon så vi ska försöka komma iväg vid halv 4. Sen äre raka vägen hem mot sverige. Det känns så avlägset. Sverige.
När jag kommer tillbaka efter ledigheten måste jag på skattekontoret och förnya skattekortet. Då måste jag även fixa norskt personnummer eftersom jag kommer stanna mer än ett halvår. Just nu har jag bara ett D-nr. Lite roligt att säga att jag är född 690288-06068.

Nu ska jag packa det sista så det blir färdigt nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0