Crazy

Datum: 2010-03-01 / Tid: 17:12:21
Crazy är bara förnamnet mina vänner. Om ni tror att ni har varit på en galen fest så är det inget mot för vad vi hade i lördags. Jag säger bara HERREGUD.
Om vi ska ta kvällen lite kortfattad så blev jag mulad två gånger, louise och emma var ute utan skor i snön, Emma skar sin tå på en glasbit som låg i snön, jag fick agera sjuksyrra och försökte vara proffessionell trots att det var en fot jag var tvungen att hålla i, samtidigt som jag försökte stoppa blodet hängde jag med huvudet i toan i tron att jag skulle kräkas, för en än gång: JAG PALLAR INTE FÖTTER, jag och Mikka vandrade ut på ett liten uppdrag, slutade med att vi hamnade på en annan fest, vägen tillbaka har aldrig känts så lång så jag föreslog att vi skulle lägga oss bland några höbalar och sova, mikka nappade inte på det, vi dansade som crazy, klockan 3 drog vi hem till Miro och marek för att "se" hockeyn. Jag och Emma somnade på en halv sekund i soffan. Vaknade när hockeyn var slut, pigg igen. Gick och la oss vid 7-tiden och sov som packade sillar.
Men kul hade vi, det kan jag lova.

Jag fick en fin blomma av M & M och en Hitra kopp och ljusstake av kära Thomas. Så fint så.

Igår var det en riktigt seg dag, jag såg lite Wallander, sen var jag, Louise och Emma in till fillan och käkade pizza. Det var nog den goaste pizza jag ätit i hela mitt liv. Vi brukar alltid äta på en annan pizzeria men den vi åt på igår var överlägsen. Jag har fick sån mersmak på denna pizza så jag vill bara ha meeer!

Efter min och Mikkas nattliga äventyr i lördags så har jag så grymt ont i fotlederna. Jag kan inte gå riktigt och har förmodligen fått inflammation. Jag kan inte böjja foten uppåt, det tar tvärstopp och gör så ont. Hoppas på bättring till imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0