Det finns bara ett ord CRAZY

Datum: 2010-03-22 / Tid: 02:06:30
Ja det var ju kvällen igår då. Lika galen som alltid. Men roligt hade vi. I lite korta drag så drack vi alla för mycket vin och dansade.
Våran granne däckade i stackars Emmas säng. När stackars Emma skulle gå och lägga sig så var det bara för honom att gå dom få metrarna hemåt. Men stackars Emma kunde inte lägga sig ändå för det var blött i sängen. Hon tänkt att nån hade spilt vatten och la sig i maries säng istället. Imorse när hon tog en närmare titt på det blöta och luktade på det så var det som vi trodde, urin. Han har alltså kissat i stackars Emmas säng. Urinerat ner så det gått igenom madrasserna. Emma grinade floder, jag skrattade. Skämms på mej. Tycker så synd om henne. Hon ligger nu och sussar med marie i hennes säng och hennes tankar är förhoppningsvis bortom allt hemskt just nu. Men kvällen var iaf grymt rolig.
Dom nya svenska killarna är störtsköna. Jag gillar dom.

Idag har varit en slödag. Vaknade vid 8(!) imorse och var pigg. Tog på solbrillor och satte oss på bron och solade. Härligt.
Sen gjorde vi pizza planer med svenska grabbarna. Så vi for in till Fillan, alla utom Mikka, mötte upp Miro och Marek och käkade pizza. Jag väntade och väntade på min mat. Men den hade tydligen glömts bort för den kom aldrig. När jag fick min så hade alla ätit färdigt. Jag hade då väntat för länge så magen kändes full, käkade en bit, blev tvärmätt, tog med resten hem som ligger i kylen och skriker mitt namn just nu.
Emma, Louise och Marie skulle ta med sina resterade bitar. Emma håller i tallriken och väntar på en kartong när hon råkade tappa hela skiten på golvet. Upp och ner såklart. Hon är så störtskön den bruden. Kan absolut inte ha tråkigt med den tjejen <3.
Efter pizzan följde svensk grabbarna med oss hem till Vita huset. Då blev det tårta och the boondock saints och massa prat. Myyys. Jag och Marie körde hem dem strax före tolv. Kanon dag har det varit, verkligen.

Nu ligger Lillan i min fotända och snarkar. Ljudet är sövande så jag ska knoppa jag oxå. Blev kanske 3 timmars sömn inatt så det kan nog behövas.
Jag har lite svaga minnen av att vicky har ringde mej inatt. Måste ringa henne imorgon och fråga.

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0