det kommer gå bra, det kommer gå...

Datum: 2010-03-13 / Tid: 03:07:22
Det kommer gå bra, det kommer gå bra, det kommer gå bra, det kommer gå bra, det kommer gå bra, det kommer gå bra, det kommer gå bra, det kommer gå bra, det kommer gå bra, det kommer gå bra, DET KOMMER GÅ BRA!!!

Gaaah.

Jag som är hård som sten borde inte vara orolig. En liten Mitella på detta så äre kirrat och klart. Man kan ju hoppas, eller drömma. Men min axel är i denna stund i en onaturlig vinkel och det gör mej lite smått nervös.
Jag ber en än gång till opium gudarna om en liten skvätt som jag bad om när jag hade så svåra sömnproblem.
Sömnproblem my ass, detta är allvarligare.

Den som inte tror jag är förföljd av Lucifer måste fan tro det nu. Jag har sån himla otur jämt och jag är så trött på det. Allt ska alltid jävlas med mej. Spelar ingen roll vad jag gör.

På jobbet har jag mycket mycket tid att tänka. Eller det är det enda jag gör i stort sett. Nu när jag kan jobbet så bra så är händerna satt på autopilot och hjärnan har 8 timmar att fundera på allt mellan himmel och jord.
Torsdagens funderingar var Karma. Kanske jag ska börja bli snällare. Kanske det kommer bli bättre då. Kan ju alltid testa.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0