:)

Datum: 2010-03-02 / Tid: 22:57:55
Jag sitter just nu och garvar åt en bild på mej och Emma som togs i lördags. Tänker dock inte lägga ut den här men jag tänkte bjuda på lite andra bilder :)



Min mumsiga födelsedags pannkakstårta :)



Fika med min fina sambosar innan jobb



Fick gotta och en hårinpackning av Miro och Marek



Massa fina smycken av min kära syster



Louise gjorde en sån supergod tårta!



Fika på G



<3



Emma invigde min tratt som jag fick av mikka i present



Neeej säger jag
Jooo säger Louise



klunk klunk...



Mmmmums



Ge mej mer!
Jaaa, tycker Louise



And here we go again :)



Miro testar ett annat sätt av alkohol intag :) (Det genomfördes dock inte)



Folkens och halva emma



Dancing



haha, Mikka och Thomas



Miro dansar med taket ståendes på soffan



Miro, marek och ett... ben?

Det var lite bilder sen våran lördag!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0