...

Datum: 2010-03-06 / Tid: 23:30:31
Usch vad helgerna går fort. Ogilla. Men det är bra på ett vis för då kommer vi närmare vår och sommar.

Nu har vi just sett klart Sagan om konungens återkomst och den är oslagbar.
Innan filmen gjorde vi kyckling wok och ris. Gottit.

Igår så köpte vi ju med oss pizza hem från fillan. Vi betalade när vi beställde men jag glömde att säga att jag ville ha bea vid sidan om. Så när vi fick pizzorna så sa jag till om det och fick 2 stycken gratis. Takk och bokk tänkte jag.
Den ena burken smakade typ ingenting. Åt halva den men blev lite illamående av den. Öppnade den andra burken för att känna om den smakade samma men den smakade jäst och luktade jäst. Luktade ut burken jag hade ätit ur och den luktade lika jäst den. Fy fan va äckligt alltså. Kommer inte kunna äta bea på bra länge. Mår illa bara jag tänker på det. Men pizzan var god iaf.

Pratade just med Louise som är hemma i Sverige över helgen och hon skulle ut på krogen nu. Avis jag blir, vill oxå ut och träffa lite nytt folk.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0