Förlåt för dålig update!

Datum: 2010-03-29 / Tid: 14:39:35
Det har varit så mycket så jag har inte hunnit med mej att uppdatera känner jag.

Lördagen blev lyckad. Vi hade förfest här och vi blev några stycken. Dock kom det en människa som jag aldrig sett förut och hoppas jag slipper se igen. Han såg ut som en rysk maffia boss. Hans händer var de största jag sett i hela mitt liv. Men han var lugn iaf. Satt på en stol och stirra ner i bordet ungefär. Skönt när han åkte iväg.
Sen for vi ner på Marinan som hade premiär för sesongen. Mycket folk och mycket av de goda. Men roligt var de iaf.

Söndagen var minder kul. Det blev en riktig segdag. Typiskt att det skulle vara så himla fint väder igår när vi var så pass seg som vi var.
Vid halv tio igårkväll kände jag för att ta en promenad så jag började vandra bort mot sandstad håller. När jag ca en timma senare var vid bunnpris så ringde jag våran norska vän Sophie och hörde om hon var hemma, hon bor på grönnbakken där jag och Mikka bodde förut. Så jag vandrade dit och drack te och surra massa skit. Strax efter tolv blev jag trött och började röra mej hemöver. Då såg jag att det lyste hemma hos svensk killarna som bor vid bunnpris så jag stannade till där och såg en film och myste med dom.
Strax efter halv 3 började jag gå hemöver, inga gatlysen var tänd men fullmåne var det. Jag älskar att vara ute och gå sådär på nätterna. Kom hem vid tjugo i fyra och då var Louise fortfarande vaken så jag satt och fika och surrade med henne tills klockan blev 6 då gick hon och la sig och Mikka klev upp för att jobba. Satt och höll henne sällskap medan hon käkade frulle så jag somnade inte förrän klockan var 7. Kan säga att jag inte mår så himla bra just nu pga av brist på sömn. Men jag hoppas det går till sig snart.

Nu ska jag börja packa ihop mina grejjer som jag ska ha med mej hem till snöiga sverige.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0