Goddag!

Datum: 2010-03-17 / Tid: 14:23:44
Kan ju börja med att berätta lite om gårdagen.
Jag, Louise och Emma satt i köket hela kvällen och tiden bara sprang iväg. Jättemysigt.
Sen såg jag filmen The Road med Viggo Mortensen. Den var lite speciell. Men klart sevärd. En väldigt mörk och dyster film. Men väldigt bra enligt mej. Strålande insats av Viggo.

Lillan var ute och friade igår och igen. Vi stog alla i fönstret och tittade på henne och hankatten i säkert en timma nästan innan det blev tråkigt. Han satt typ under bilen och hon nån meter ifrån. Sent på kvällen var hon fortfarande borta. Jag gick ner innan jag slog på filmen och tittade efter henne. Sen gick jag ner vid 2 tiden då filmen var slut, men ingen kisse.
Jag gick runt i huset och tittade efter henne när jag vaknade imorse men hon är nog inte inne. Isåfall har hon gömt sig nånstans och hon brukar synas, eller iaf höras nu när hon löper. Jag var ute och gick en timma förut och efter det gick jag runt lite här utanför och ropade på henne, men fortfarande ingen kisse.
Hon vill egentligen inte vara ute, hon har gått ut nån enstaka gång men sen kommit in lika fort igen. Hoppas hon kommer tillbaka snart.

Det är härligt väder här på ön. Ca 6 plusgrader men tyvärr ingen sol. Skulle vara perfekt med lite sol nu när jag inte jobbar. Inte helt fel att få lite färg i ansiktet.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0