Hejsan

Datum: 2010-03-20 / Tid: 11:34:55
Nu har jag sovit tills jag vaknat och det var skönt. Jag har ställt klockan tidigt hela veckan men inte idag. Skönt. Jag har inte hunnit känt efter så mycket men jag känner mej nog bättre idag än igår. Kanon!
Så ikväll blir det alltså fest för fina Louise. Det kommer bli så roligt att det kommer lite nytt folk som inte har festat med oss tidigare. Hoppas dom inte får en smärre chock bara, iaf dom 3 svenska grabbarna. Sist vi tog med oss svenskar på fest så slutade det inte bra, den ena spydde ner hela, och då menar jag HELA toaletten, den andra bara försvann, men när Mikka körde hem den nerspydda hittade hon honom efter vägen. Hahaha, rookies.

Men jag ska ta mycket bilder så ni får se hur roligt man kan ha på en öde ö.

Hörs senare

The Moxy- Step down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0