Hemfärd nu snart

Datum: 2010-03-30 / Tid: 15:22:56
Idag har jag haft en sån himla mysig dag. For till Bunnpris och handlade lite, då träffade jag Elias där så jag följde med honom hem och vi satt på deras stora altan och solade. Känns inge lockande att komma hem till ett snöigt sverige när man just suttit och solat. Efter nån timme kom Sophie, Linus och Elisabeth förbi så vi satt och surrade och tiden glömde jag helt bort. Skjutsade bort Elias till fabriken sen blev det panik packa det sista. En av dom bästa dagarna på Hitra var idag.

Nu står Mikkalainen i duschen, allt är inpackat i bilen så det är bara att fara när hon är klar.
Fläkten funkar inte i bilen så jag hoppas att det inte blir nå snö när vi far över fjällen.

Nu har mikka klivit ur duschen så vi hörs när jag är i sverige!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0